Intalnirea echipelor media din bisericile din Cluj-Napoca

Cu cât internetul devine tot mai util şi mai imposibil de ocolit, numărul bisericilor evanghelice care transmit LIVE se înmnulţeşte.
Mă bucur pentru asta.

Îmi amintesc începutul transiei LIVE la Biserica Betel. Începutul a fost cu transmisie doar audio live. A fost nevoie de un calculator, un site şi un cont plătit. Ce bucuros am fost în seara în care am reuşit să-i dăm drumul. Era începutul radiobetel.ro.
Încetul cu încetul lucrurile au evoluat şi s-a ajuns la transmisia video live.
A crescut calitatea transmisiei, lăţimea de bandă, numărul membrilor echipei media, etc.



Dar în tot acest timp am fost încurajaţi de cei de la "capătul tunelului de biţi". Şi am descoperit că putem să fim o cale spre viaţă pentru mulţi.
Îi mulţumim Domnului Isus pentru asta.

Între timp, numărul echipelor de media şi a bisericilor care transmit live a crescut.
Sâmbătă dimineaţa de la ora 10 echipele de media ale bisericilor evanghelice din Cluj-Napoca se vor întâlni pentru un timp de părtăşie, discuţii tehnice, schimb de idei, rugăciune...

Dacă te interesează subiectul sau dacă vrei să asişti la discuţii eşti invitat cu drag.
0 Responses

    A apărut o eroare în acest obiect gadget

    Abonare prin E-MAIL

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Twitter Updates

    toateBlogurile.ro