Gandul de luni - Jim Cymbala "house of prayer"

Începând din această zi de luni, rubrica „gândul de luni” trece şi pe blog.

Cu mulţi ani în urmă am citit cartea lui Jim Cymbala „Vânt proaspăt, foc proaspăt”, carte care mi-a influenţat în mod radical viaţa. Am trecut ulterior la celelalte cărţi din trilogie „Credinţă proaspătă” şi „Putere proaspătă”. 
În „Putere proaspătă” este un capitol – O noapte lungă în Indianapolis – despre un mesaj pe care Jim trebuia să-l ţină la o conferinţă/concert de muzică creştină cu peste 10.000 de participanţi printre care şi mulţi lideri de închinare din diferite biserici.
A plecat cu gândul să aibă un mesaj „plăcut”, dar Dumnezeu avea alte planuri.

Am ascultat acest mesaj de multe ori până acum, in ultimii ani şi nu cred ca a fost vreodată ca Dumnezeu să nu mă cerceteze şi să-mi fie ochii plini de lacrimi.
Un mesaj despre curăţirea Templului, puterea rugăciunii şi…





Carol Cymbala, soţia lui Jim Cymbala, a pus bazele la Brooklyn Tabernacle Choir, cor premiat cu 6 premii Grammy. Când o casă celebră de discuri din SUA a întrebat-o care este secretul succesului acestui cor care nu citeşte partituri dar câştigă premii Grammy, răspunsul a fost: Rugăciunea!
 Carol spune că au fost repetiţii de cor la care nu s-a cântat nimic, doar s-au rugat.

Şi un videoclip al celor de la Brooklyn Tabernacle Choir:

Să aveţi o săptămână binecuvântată cu Domnul Isus!

0 Responses

    A apărut o eroare în acest obiect gadget

    Abonare prin E-MAIL

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Twitter Updates

    toateBlogurile.ro