Pericolul lui "Chiar daca"

Tocmai isi incheiase timpul de citit din Biblie. In seara aceea ii ramase in minte un verset din Filipeni care suna asa: "Şi chiar dacă va trebui să fiu turnat ca o jertfă de băutură peste jertfa şi slujba credinţei voastre, eu mă bucur şi mă bucur cu voi toţi." si dupa cum ii era obiceiul...inchise Biblie si se gandea cu ce verset sa inceapa rugaciunea prin care urma sa Il impresioneze pe Dumnezeu.


Se asezase in genunchi la marginea patului si minte incepu sa ii lucreze. Foarte hotarat incepu: "Doamne, chiar..." si ceva il oprise. Mintea lui incepu sa ii puna intrebari: "Cum sa folosesti aceasta expresie??? Tu stii ce presupune?" mai statu putin si din nou incerca
"Doamne, chiar..."
"SSsshhhhtttt" ii urla mintea..."tu esti constient de ceea ce vrei sa spui?" se opri din nou.
"Ai uitat de unchiul Mircea care a murit de cancer?"
"Ai uitat de colegul tau Razvan care si-a pierdut un picior in acel accident de masina?"
"Ai uitat de familia Ionescu din biserica care de cand cu criza deabia mai au ce sa manance?"
"Chiar daca-ul acesta e prea riscant"
asa ca a ramas cu gura deschisa...fortandu-se sa gaseasca o alta formula care sa il scoata din incurcatura.

"Dar oare ar fi Dumnzeu in stare sa imi faca asa ceva?"
"Dar am fost un om bun si un tanar ascultator"
"Am mers aproape in fiecare vineri la biserica, adica, cand am putut, cand a fost Steaua aici si a jucat cu CFR-ul, am lipsit motivat si cand prietenul meu cel mai bun m-a chemat la premierea filmului la Cinema City, doar era Avatar si locurile bune erau greu de gasit"
auzi din nou mintea lui care ii urla in cap:
"Ai nebuniiitttttt????"
"Ai uitat de fratele Matei la care o biserica intreaga mergea sa caute sfaturi, un om pe care Dumnezeu il asculta de fiecare data cand se ruga si acum doua saptamani i-au gasit cancer la plamani?????"
"Esti tu la fel de pocait ca si el?"
capu ii devenea mai greu...parca ii apasa cu si mai mare putere mainile care stateau in rugaciune
"Da, dar El ma iubeste, si eu sunt tanar"
"Si cee???!!!!, zici ca ai fi primul pocait tanar care trece prin probleme si prin incercari, cateodata am impresia ca nu stii pe ce lume traiesti....MAREEE NOROC AI CU MINE"

"Dar eu Il iubesc pe Isus"
"Da...cand i-ai zis-o ultima oara?"
"Pai El e Dumnezeu, El stie"
"Da...sunt sigur ca e foarte multumim de faptul ca atunci cand te-ai pocait i-ai zis: Doamne eu te iubesc...si sa stii asta ca eu nu o sa-ti mai zic, oricum te anunt daca se schimba ceva"
"Dar m-am rugat de atatea ori"
"Stiu....Doamne da-mi, Doamne fa-mi, Doamne ajuta-ma"
"Pai aveam nevoie"

simtea cum inima lui se face tot mai mica de frica. Cum ar putea el acum sa isi inceapa rugaciunea cu "Chiar daca"...daca Dumnezeu il va lua in serios?
Sudoarea incepu sa ii alunece pe frunte...inima ii batea cu putere si sunetul ei ii ajungea pana la creier, incepu sa tremure.
Cu vocea tremurand, cu degetele albe din cauza fortei cu care isi strangea mainile spuse:
"Doamne...TE IUBESC" si in acel moment ochii i se umplura de lacrimi, inima se linisti si vocea se relaxa.
"Doamne TE IUBESC" striga din toata fiinta lui
"Doamne si acum vin sa iti spun ca de acum incolo CHIAR DACA va fi sa pierd lucruri importante, va fi sa fiu sarac, sau respins, chiar daca voi fi batut, batjocorit sau ma voi simti fara rost in lume, chiar daca...orice s-ar intampla eu TE IUBESC"

Isi continua rugaciunea in lacrimi de fericire, de speranta si de predare. Se ridica de pe genunchi si iesi din camera lui. In cealalta camera erau colegii lui. Se uitara ciudat la el...ca si cum fata lui avea ceva ciudat. Ceea ce nu stia el, era ca el tocmai venea de la un timp de inchinare pe care il avuse in prezenta lui Dumnezeu...si fata lui stralucea.

Iubirea tocmai biruise frica, un nou suflet era gata sa faca lucrari mari pentru Isus.
2 Responses
  1. Anonim Says:

    Minunat


  2. Doamne, da-ne puterea de a spune: "Chiar daca.."


    A apărut o eroare în acest obiect gadget

    Abonare prin E-MAIL

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Twitter Updates

    toateBlogurile.ro