Atat de ocupat incat nu mai am timp de nimic

A trecut Craciunul si au trecut sarbatorile. A trecut nebunia si frenezia caracteristica acestei perioade. Stundentii au terminat cu o frenezie si au inceput cu alta: Sesiunea.

Zilele astea ascultam melodia de mai jos:





si stiti cum e cand auzi cate o melodie in care Duhul Sfant a pus atat de multa putere si intelepciune incat vezi ca nu e meritul oamenilor care au asternut acele cuvinte pe foaie.

In zilele de revelion printre altele am citit capitolul 2 din Filipeni intr-una din diminetile de studiu. Si in Filipeni 2:30 Pavel spune asa de Epafrodit: "Căci pentru lucrul lui Hristos a fost el aproape de moarte, şi şi-a pus viaţa în joc, ca să împlinească ce lipsea slujbei voastre pentru mine."

Caci pentru lucrul lui Hristos Epafrodit a fost atat de bolnav, aproape de moarte; sunt atat de ocupat sa imi laud Domnul ca nu am timp sa mor, sunt atat de ocupat sa il slujesc pe acel din care sunt, care e din vesnicie in vesnicie, intemeietorul acestei lumi, Domnul si Dumnezeul meu incat pur si simplu nu am timp sa mor.

Cati dintre noi putem sa zicem in anul trecut ca am avut macar jumatate din daruirea lui Epafrodit pentru lucrare? Cati dintre noi ne-am stabilit ca tel acest lucru pentru anul care urmeaza?

In ultimul timp de fiecare data cand discut cu cei implicati in lucrare in Betel toti imi spun acelasi lucru. Avem nevoie de oameni care sa se implice in slujire. Facem parte dintr-o biserica binecuvantata. O biserica in care Dumnezeul lucreaza si Duhul Sfant schimba vieti...sunt tot mai multi cei care vin sa fie slujiti si numarul celor care slujesc niciodata nu este suficient pentru tot ceea ce trebuie facut.

Cati dintre voi sunteti hotarati sa schimbati tabara? Cati dintre voi v-ati propus aceasta pentru noul an? Care dintre voi sunt gata sa se incinga cu stergarul si sa ingenunchieze in fata celor din jurul lor pentru a le sluji?

Avem in fata noastra un an nou, un an deosebit, un an in care simt ca Dumnezeu va face lucruri incredibile in viata celor care isi deschid inima pentru asta. Un an in care suntem chemati sa nu ne uitam la Isus nu ca la un Mos Craciun care ne cheama sa ne asezam pe genunchii lui si sa ii cerem una si alta. Un an in care Isus ne cheama sa ne asezam pe genunchii nostrii in fata Lui si sa Il cerem pe El in viata noastra si ca El sa fie binecuvantarea noastra, va fi un an in care cei care vor face aceasta vor fi martori si partasi la slava si gloria Lui care se va revarsa peste noi.

Duhul Sfant e gata. Tu esti GATA?
0 Responses

    A apărut o eroare în acest obiect gadget

    Abonare prin E-MAIL

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Twitter Updates

    toateBlogurile.ro