Castigatorii concursului "Cand Domnul Bucuriei te surprinde"

 Dupa cum stiti concursul "Cand Domnul Bucuriei te surprinde" s-a incheiat si aseara in cadrul intalnirii de tineri El-Betel am anuntat castigatorii.

Eu am fost in mod special surprins de Domnul Bucuriei in momentul in care am vazut numarul de oameni care au fost gata sa isi deschida sufletul pentru a ne oferi incurajare si bucurie si doresc sa le multumesc din toata inima tuturor celor care au avut bunavointa de a impartasii cu noi experientele lor. Sper doar ca exemplul lor sa va motiveze pe voi ceilati sa faceti la fel.



In continuare, chiar daca oficial nu mai este un concurs cu premii in vouchere pentru cartile de la biserica, premiul principal "O viata schimbata" ramane in continuare valabil si poate fi castigat de fiecare data cand voi aveti curajul sa scrieti ceva, sa impartasiti cu noi cu toti ceva. Deci daca va hotarati sa o faceti adresele pe care puteti trimite articolele voastre sunt: aditam@gmail.com si emanueltritean@gmail.com. Asteptam curajosi!

A fost extrem de greu sa alegem cele 3 persoane asa ca pana la urma am decis sa nu mai fie 3 premii distincte ci 3 premii egale pentru ca toti sunt castigatori. Premiile au fost de 50 lei/persoana. Cei trei care le-au primit (cu toate ca toti ar fi meritat daca s-ar fi putut) sunt dupa cum urmeaza:

Ionuc Tivadar
si articolul lui il puteti reciti din nou AICI











Marta Capatan
Articolul ei il puteti citi AICI










Cojocaru Doris

Articolul ei il puteti citi AICI








Le multumim inca odata tuturor celor care s-au implicat in acest concurs.

Blogul El-Betel presupune ca este blogului tinerilor care frecventeaza intalnirile de tineret El-Betel pentru tinerii din toata Romania asa ca va asteptam si dorim ca fiecare din voi sa dea o mana de ajutor cu articole.

Domnul Isus sa va binecuvinteze,
EB-Team
1 Response
  1. Marta Says:

    Mi-ar fi placut mult sa pot ramane pana la sfarsit vineri, dar a trebuit sa plec acasa in Galati. Acum am ajuns, Domnul mi-a purtat de grija :)
    A fost un timp cu adevarat binecuvantat la intalnirea de vineri. Felicitari tuturor celor care ati participat :)
    Domnul sa va binecuvanteze!


    A apărut o eroare în acest obiect gadget

    Abonare prin E-MAIL

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Twitter Updates

    toateBlogurile.ro