Cand Domnul Bucuriei te surprinde - Denisa Maris

Era o perioada in viata mea cand aveam indoieli daca Dumnezeu chiar exista si dorean sa vad o minune. Intr-o zi de la scoala din acea perioada o buna prietena de-a mea plangea si mi-a zis ca mama ei si-a pierdut cunostinta si inca nu a aflat nimic despre ea daca isi va revenit sau nu.

In zilele urmatoare urma ca ea sa treaca prin mari incercari mama, ei a intrat in coma fiind foarte grav bolnava iar medicii nu-i mai dadeau nici o sansa . Era una din cele mai bune prietene a mele si nu stiam ce sa ii zic asa ca i-am promis ca am sa postesc intr-o zi cu ea.

Pana atunci nu am mai postit pentru ceva asa important si in acea seara m-am rugat pentru mama ei cu credinta si ma rugam ca Dumnezeu sa-mi arate o minune……intr-o sambata m-a sunat o alta prietena si ma intrebat daca mama prietenei mele a murit ca ea aflat de la cineva, si eram dezamagita si incepusem sa-mi pierd speranta.

Dar in ziua urmatoare duminica dimineata am aflat de la prietena mea ca mama ei si-a revenit si este bine, saptamana ce urma o poate lua acasa fiind sanatoasa.

Aceasta veste m-a bucurat foarte mult si chiar a fost o minune ceea ce a facut Dumnezeu si m-a surpins modul in care a facut-o.
0 Responses

    A apărut o eroare în acest obiect gadget

    Abonare prin E-MAIL

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Twitter Updates

    toateBlogurile.ro