Cand Domnul Bucuriei te surprinde - Cristi Stoican

Intr-o perioada de mare tristete din viata prin care am trecut si cand credeam ca nimic nu ma mai poate face sa zambesc, Domnul a adus o persoana in viata mea care mi-a readus zambetul pe buze,si am vazut cum chiar un sms poate sa schimbe o zi trista inr-o zi vesela ,dar am mai invatat de la ea inca cateva lucruri:
-sa te opresti din "alergare" si sa vezi ce oameni minunati a pus Domnul langa tine.
-sa te bucuri pentru cele mai mici lucruri pe care le ai sau le primesti de la Domnul sau de la cei dragi
-sa-i incurajezi si pe altii,sa le arati ce mare bucurie poate aduce Domnul in viata lor
-si un lucru important NU UITATI SA ZAMBITI:)
0 Responses

    A apărut o eroare în acest obiect gadget

    Abonare prin E-MAIL

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Twitter Updates

    toateBlogurile.ro