Cand Domnul Bucuriei te surprinde - Iuga Adina

Am un Stapan…nici nu il pot descrie in cuvinte….Domneste peste toate cu o mare intelepciune si nu de putine ori m-a surprins cu felul minunat in care lucreaza…El e cel Atotputernic si planifica toate pentru binele celor ce Il iubesc,chiar daca uneori la momentul respectiv nu pare asa…si veti vedea de ce spun asta.

Gaithers…de abia asteptam sa merg la concertul lor,mai ales ca urma sa mergem cu tot corul in Ungaria…planuiam asta de cateva luni…avea sa fie o experienta de neuitat…si asa a si fost,dar nu dupa cum ma asteptam eu.



Era luni seara la grupul de rugaciune…ne-am rugat pentru credinta.M-am rugat cu sinceritate,imi doream ca Domnul sa ma ajute sa am o credinta mai mare,doream sa experimentez puterea Lui.Si cum Domnul raspunde celor care se roaga Lui in duh si in adevar,dupa doar 3 zile mi-a raspuns…a ingaduit unui hot sa imi fure portmoneul ….buletin,card,carnet de student,abonament Ratuc si CFR,dar cel mai important,bani primiti de acasa doar cu o zi in urma…ii purtam pe toti la mine ca doar stiti si voi,studentul e sarac mai tot timpul,si asa simteam si eu ca am mai multi un pic….falsa iluzie. Dupa ce am trecut de primul soc –ca am fost furata,a venit al doilea:nu mai aveam buletin,deci nu mai puteam sa merg in Ungaria la concertul Gaithers,mai ales ca urma sa se plece in doar 4 zile.

Incercand sa imi dau seama de ce mi s-a intamplat tocmai mie acest lucru ,si tocmai acum,mi-am adus aminte:Domnul a raspuns rugaciunii mele….doar nu aveam sa primesc credinta asa,din senin…nu!…credinta,rabdarea si altele ca ele se dobandesc doar in urma experientelor,iar cand ceri Domnului sa ti le dea,EL iti va trimite situatiile si imprejurarile potrivite ca sa le dobandesti. Asa mi-a trimis si mie credinta.

La inceput am crezut ca Domnul isi doreste ca eu sa cred ca El poate sa rezolve problema buletinului meu,chiar daca mai erau doar 4 zile la dispozitie….si am crezut asta din toata inima.In fiecare dimineata ma trezeam cu speranta ca aceea va fi ziua in care voi primi un telefon cum ca portmoneul sau macar buletinul meu a fost gasit….si zilele au trecut una dupa alta…si cu cat se apropia ziua de plecare,cu atat eu credeam mai tare ca Domnul va face o minune si mai mare.Toti cei din cor ma intrebau:Ti s-a gasit buletinul? -Nu,dar mai astept,cred ca o sa il gaseasca cineva pana marti…..Nimic.

Marti seara…miercuri era plecarea si nimic….ultimele mele sperante erau spulberate…atunci nu am mai putut:am cazut pe genunchi si am izbucnit in plans…De ce,Doamne?Stii cat de mult am dorit sa merg!De ce tocmai acum? Eu chiar am crezut ca Tu imi vei aduce inapoi buletinul si nu pot sa inteleg de ce nu ai facut-o? Care e planul Tau pentru mine?....si acolo,printre suspine,L-am simtit mai aproape de mine ca oricand.Si o noua credinta s-a nascut in inima mea:ca El imi doreste binele…si atunci pacea si bucuria au inundat inima mea.Domnul bucuriei se atinsese de inima mea zdrobita si o umpluse cu bucurie,chiar in momentul in care nu credeam ca pot sa simt asa ceva….cum sa te bucuri ca toti ceilalti pleaca si tu ramai singura acasa?cum sa te bucuri ca toti vor participa la concertul pe care il planuiai de cateva luni si tu vei auzi doar povestile lor de acolo?cum sa te bucuri ca pe langa banii pe care ti s-au furat,ii mai pierzi si pe cei dati pentru bilet,pentru ca nimeni nu merge in locul tau? CUM????

Ei bine,Domnul Bucuriei,Domnul cel Atotputernic a facut posibil acest lucru si am putut sa ma bucur pentru cei care au mers,dar mai mult,am putut sa ma bucur ca El a raspuns rugaciunii mele,ca l-am simtit aproape de mine si in aceasta incercare ,ca sunt atat de pretioasa pentru El incat nu va lasa sa mi se intample nimic rau si ca El lucreaza intr-un mod atat de minunat,desi uneori,pe moment,pare cea mai neplacuta experienta(aurul se curateste prin foc).Cand ma uit inapoi in timp,nu pot decat sa ii multumesc Domnului ca a ales sa lucreze in felul acesta in viata mea:am simtit cum ceilalti s-au rugat pentru mine si am vazut toate eforturile lor de a face posibil sa merg si eu...le pasa ca o persoana din cor nu putea sa mearga. Apoi,daca as fi mers in excursie si la concert,as fi venit bucuroasa ca am mers acolo,dar dupa putin timp as fi uitat si de asta…asa,am primit adevarata bucurie care a durat mult timp si chiar si acum cand va povestesc ma simt plina de bucurie,pentru ca a fost una din cele mai frumoase perioade din viata mea.Slava sa fie a Domnului!

Nu stiu daca ai trecut si tu prin astfel de momente…dar sigur vei trece prin cel putin una. Poate nu ti se va fura portmoneul(invata de la mine si nu umbla cu capul in nori:P),dar daca esti un copil credincios Tatalui tau,Satan nu se va lasa si va aduce in calea ta multe ispite…increde-te in Tatal tau care iti doreste binele si va fi mereu langa tine….increde-te in Domnul Bucuriei care te va surprinde in cele mai neasteptate momente si iti va darui fericirea care dainuie.
0 Responses

    A apărut o eroare în acest obiect gadget

    Abonare prin E-MAIL

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Twitter Updates

    toateBlogurile.ro