Cand Domnul Bucuriei te surprinde - Alin Pop

Cred că ceea mai mare bucurie îi atunci când Dumnezeu îţi descoperă ce putere ţi-a dat şi mai mult decât atât, ce frumoase resposabilităţi. Nu sunt orator de profesie, nu sunt nici măcar scriitor sau poet dar simt câteodată imboldul de a face anumite lucruri care chiar nu se bazează pe talentul meu . Ceea mai mare bucurie cu care m-a copleşit Domnul este faptul că am conştientizat că sunt capabil să aleg să fac ceva :) şi asta mă face perfect responsabil de eşecul sau împlinirea pe care mi-o aduce respectiva alegere. Tot ceea ce facem se bazează pe alegeri, se bazează pe decizi luate în momente diferite din viaţă .

Ceea ce sunt acum sunt datorită faptului că la un moment dat am ales ceva, ceea ce fac astăzi este iarăşi o consecinţă a alegeri mele de ieri sau de acum un minut. Dacă merge viaţa bine înseammă că alegerile tale au fost pline de înţelepciune, dacă merge mai puţin bine te-aş sfătui să vezi ce alegeri ai făcut. De fiecare dată când sunt de serviciu văd tineri care aleg să fure, să bea, să injure, să încerce să se sinucidă şi când stai de vorbă cu astfel de tineri răspunsul este: "viaţa mea este o ruină pentru că am făcut nişte alegeri proaste în viaţă, am lăsat “prietenii” să aleagă pentru ca să fiu ca ei , am lăsat anturajul să îmi decidă alegerea şi să influenţeze viitorul meu, sunt distrus/ă".



Şi vorbind cu astfel de oameni mi-am dat seama că puterea de a alege este ceea mai mare bucurie şi cea mai importantă "putere" pe care însuşi Dumnezeu ne-a dat-o. Nu ştiu în ce ape te scalzi tu care citeşti, nu ştiu ce trecut ai şi nici alegerile pe care le-ai făcut, nu ştiu ce domenii din viaţa ta nu merg bine dar vreau să îţi spun că azi când faci o alegere de fapt Dumnezeu ţi-a mai dat "o şansă" să alegi corect în acel domeniu din viaţa ta. Unii numesc acestă şansă "har" alţii îi zic doar "posibilitate", indiferent cum îi spui, azi poţi să faci alegerea corectă, nu-ţi fie frică să fi diferit, nu-ţi fie frică să mergi singur pe un drum , nu-ţi fie frică să te desparţi de trecut şi prin alegeri corecte să păşeşti cu încredere în viitor, nu-ţi fie frică să visezi , nu-ti fie frică să crezi, nu-ţi fie frică să vorbeşti!!!!!.

Vă spun fiecăruia că ar trebui sa fim plini de bucurie că zi de zi suntem binecuvântaţi cu puterea de-a alege, pe care ne-a dat-o însuşi Dumnezeu. Poezie pe care am scris-o în momentul în care am conştientizat aceste lucruri, în momentul în care am văzut că alegerile mele influenţează nu numai viitorul ca şi întreg ci şi trăirile mele, experienţele mele, felul meu de a fi şi nu în ultimul rând modul de a gândi şi acţiona. Sper ca acestă poezie să fie folositoare, ziditoare şi de ce nu încurajatoare pentru toţi cei ce o citiţi.

Aleg să...

Aleg să mă despart de tot ce e trecut,
Aleg s-o i-au din nou, de tot, de la-nceput,
Aleg să mă despart de tot ce-mi face rău,
Aleg ca să iubesc aşa cum iubesc eu.
Aleg ca să trăiesc aşa cum vrea şi El
Aleg să-mi dăruiesc chiar viaţa pentru El
Aleg să cred că mâine va fi o nouă zi,
Aleg să prind din zbor tot ce-mi v-a oferi,
Aleg ca să mă bucur de fiecare clipă
Căci, alegerea e libertatea, pe care ne-a dat-o Dumnezeu.

O viaţă plină de alegi sănătoase şi bune şi nu uita atâta timp cât trăieşti TOTDEAUNA VA MAI EXISTA O ŞANSĂ să alegi corect. DUMNEZEU SĂ VĂ CĂLĂUZEASCĂ ÎN ALEGERILE PE CARE LE FACEŢI şi Sărbători fericite.

made by alin
0 Responses

    A apărut o eroare în acest obiect gadget

    Abonare prin E-MAIL

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Twitter Updates

    toateBlogurile.ro