Lideri care transformă


Am auzit de Alejandro Rodriguez cu câţiva ani în urmă.
L-am invitat la Betel de Rusalii anul acesta şi am fost binecuvântaţi de Domnul Isus cu un Cuvânt proaspăt din partea Lui.
Îmi amintesc cu bucurie discuţiile profunde purtate în jurul mesei cu el.
Am înţeles că atunci când Duhul lui Dumnezeu atinge pe cineva, banalele discuţii, de multe ori purtate să fie purtate, discutate să impresionăm, bancuri şi glume fără de rost, lucruri care te fac câteodată să te întrebi dacă cel ce vorbeşte chiar a predicat în urmă cu 30 de minute sau o fi fost altcineva, devin discuţii în centrul cărora este Domnul Isus şi frământările pentru lucrarea la care El ne-a chemat.
Am văzut un om venit dintr-o ţară în care Duhul Domnului a făcut şi continuă să facă acea trezire de care tot discutăm şi noi, un om atins şi transformat, plin de puterea Duhului.

Ne bucurăm să-L avem din nou în Betel, dar de data aceasta pentru o discuţie cu liderii şi lucrătorii din biserici pe tema „Lideri care transformă”.
Dorim să fim, şi ne dorim astfel de lideri.

Vă aşteptăm la Biserica Baptistă Betel, str. Răvaşului 4-6, Cluj-Napoca
Miercuri şi Joi de la ora 16.oo.

1 Response
  1. Ralu Says:

    Domnul sa va binecuvanteze si sa lucreze mai departe :)


    A apărut o eroare în acest obiect gadget

    Abonare prin E-MAIL

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Twitter Updates

    toateBlogurile.ro